sâmbătă, 11 octombrie 2014

Circuit Lugoj

Helmut, Cosmin si eu, vreme perfecta si doar afalt.

Pregatire de iarna

Una din cele mai frumoase case pe care am vazut-o in zona am gasit-o in satul Barna.
Casa avea 200 de ani iar singurul locatar, batrinica din imagine avea 86 de ani. Cand i-am urat "Multi inaine" a ridica batul care il avea in mana sa ma loveasca ...in gluma evident..

Pe langa Surduc
Ca tot am vorbit de case frumoase in satul Ciresul gasim si piesa de rezistenta
Doi batrani, tiganii amandoi au zambit cand am facut poza:
"-- Iti place modelul, ahh? Vezi ca poate iti cere drepturi de autor...ca nu e nici una ca ea in toata partea de vest..."
Am zambit si am plecat urgent, cine stie poate nu era o gluma....
Ce a iesit: 76km si 842m diferenta de nivel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu