vineri, 12 iunie 2015

Berlin - Bratislava [Prolog]

12-21 iunie

Dupa tura reusita de anul trecut (http://ocoflo.blogspot.ro/2014/08/500km-si-4-munti.html) anul acesta e randul lui Helmut sa propuna o ruta mai lunga de bicicleta. Si a propus: Berlin - Timisoara, 1800Km.
Eu stau mai prost cu zilele de concediu (si cu conditia fizica) asa ca o sa ma opresc in Bratislava, cam pe la Km 1160.
Ar fi multe de povestit si o grămada de poze însa pana când voi reuși sa le mâzgălesc pe internet am decis sa înșir in cele mai jos câteva din lecturile (zic eu obligatorii) care ne-au inspirat de-a lungul drumului.

Plecare din 12.iunie, căldura mare...in vagoane si mai mare ca nu mergea climatizarea

Prima lectura, in limba maghiara, chiar după plecare din Budapesta.


Bere la bicicleta in Berlin....am auzit eu de la profesioniști ca ciclism si sticlismul merg bine împreuna.

Radeberg, se tipareste undeva langa Dresda, din 1872. Buna, cica undeva pe locul 9 in Germania.

Locul de unde s-a dat startul oficial.
Am facut 1160Km in 8 zile pana in Bratislava. Helmut a venit pana in Timisoara asa ca a mai adaugat 4 zile si 630Km.

Freiberger pils, savurata in Meissen, in apropiere de Dresda. Se tipareste din 1850 iar fabrica unde se produce este înregistrata in 1863 ca fiind prima fabrica de bere din Saxonia. Foarte buna.

Imediat de intram in Cehia gasim si unul din locurile unde se întâlnesc profesioniștii. Era închis, probabil ca la ora 11 la pranz inca sunt pe recuperare.


La meniul zilei in Cehia evident doar un Pilsner Urquell putea sa ne răcorească. Se tipareste din 1842 si se pare ca este prima bere 'pilsner' din lume


Rychtar beer, se produce in Hlinsko, Cehia. Se fabrica din 1913. Foarte buna.

Un clasic, Gambrinus savurata la 'Bike rest' in Tisnov. Cica ar fi una din cele mai populare beri din Cehia iar fabrica care o produce este inregistrata din 1869.
Cerna Hora.

Dupa intrarea in Austria am dat de Hubertus, a fost buna atat sticla cat si draft.


Revin cu detalii despre partea ciclista în curând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu