duminică, 24 ianuarie 2016

Viena cu zapada

Am fost deja de mai multe ori in Wiena insa mai intotdeauna pe graba fara timp prea mult pentru vizitat. De data aceasta nu mai avem planuri mari, cate un muzeu pe zi si o plimbare lejera prin oras.
Am avut noroc si am prins si zapada intr-una din zile asa ca am vazut Wiena intr-un cadru special.







Intr-unul din parcurile centrale am gasit un indicator cel putin interesant:
Deci printre alte sporturi interzise in acest parc se numara sarituri cu sckiurile respectic ski fond...si cu siguranta erau practicanti din moment ce a fost postat indicatorul.
Minunea cu zapada a tinut doar o zi:


Am vizitat Muzeul de Istorie Naturala, Muzeul istoriei artelor, Galeria Albertina. Complicata treaba cu arta , chiar si cu notele ce insotesc fiecare din exponate uneori imi era greu sa inteleg ce a vrut sa spuna artistul...
Preferata mea a fost "The Scream", Edvard Munch
Iar dintre picturile celebre, sau cel putin realizate de pictori celebri insa din care nu am inteles absolut nimic, "Woman in a Green Hat", Pablo Picasso



Mai revenim...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu