vineri, 17 mai 2013

Sibiu

17,19 Mai 2013

La Sibiu e festival de jazz iar Florin si Cori vor sa mearga. Megem si noi desi nu ascultam jazz dar la Sibiu ne-a placut intotdeauna. Sambata doar vizitam orasul..


Intalnim si o trupa de tobosari simpatici, se pare ca erau veniti din Germania.




Asta ultimul imi aduce de un coleg de servici, Philipe :-)
Seara intr-un tarziu ne hotaram sa mergem si noi la jazz doar asa de curiozitate insa cand aflam pretul biletului de intrare renuntam. Eu cu Ioana ramanem la o bere in piata mica e suficient pentru noi.
Duminica e vreme buna, lasam fetele sa leneveasca iar eu cu Florin dam o tura in Cindrel. Plecam din Paltinis pana pe Vf. Batrana iar intorcerea o facem pe la releu.


Ne trebuie doar 2 ore sa ajungem la Vf. Batrana iar privelistea e superba, inca mai este zapada. Sibiul chiar pare sa le aiba pe toate...
Se ghicesc in departare si Parangul
La intoarcere recuperam fetele de la muzeul satului Astra
 In particular aceasta imagine imi aduce aminte de excursia din delta din 2008. Acolo am incercat sa gasim in situ astfel de mori de vant insa am aflat ca nu mai exista. Ultimele au fost demontate si duse la Sibiu la muzeu. Informatiile le-am obtinut de la un mos din comuna C.A. Rosetti, pe grindul Letea. El inca mai avea poze de cand era copil iar morile existau inca la el in sat.

Inainte de a pleca catre Sibiu mai facem o mica pimbare in cartierul unde locuieste Florin. Privelistea catre Fagaras ne duce in nou cu gandul ca Sibiul chiar le are pe toate

Ajungem tarziu in TM dar nu ne para rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu