sâmbătă, 1 iunie 2013

Team event Parang

31, 1,2 Iunie 2013

Hotel Rusu, langa Petrosani. De ceva timp ne dorim sa mergem aici dar in fiecare an era ocupat..de data asta a fost cu noroc. Inn ciuda pauzelor cauzate de bere tot mai dese dupa Otelul Rosu ajungem la timp ca sa prindem un apus super peste valea Jiului

Suntem mai multe grupuri de la noi din departament cazate la hotel. Evident nu reusim sa ne intelegem nici la muzica nici la ora de plecare pe traseu si nici macar la traseu in sine.
Trupa noasta merge la lacul Mija iar apoi cine mai doreste sa continue pe traseul nemarcat pana pe Vf. Carja iar de acolo intoarcerea pe creasta principala.
Dimineata este vreme buna insa stiu ca se va strica, com avea chiar si putina ninsoare.
Releul din Parang

Vf. Carja

Caldarea Mija
Ajungem la Mija inca pe vreme buna dar norii se aduna si o buna parte parte din colegi se intorc la hotel. Restul continuam pe marginea caldarii lacului Mija pana in creasta care urca spre Vf. Carja insa pe ceata. Am vazut asta iarna ca urcarea finala pe varf se face pe o custura si sper sa putem gasi o cale accesibila.
Cu ceva emotii si efort gasim si culoarul care ne scoate in varf, la timp pentru ca unii dintre colegi incepea sa se gandeasca sa ne intoarcem.

La final toata lumea e fericita :-) iar Karesz, care se asigura ca nimeni nu ramane ce in urma ne arata ca am ajuns cu totii